7 juli 2016

Challenge 157

Welkom allemaal bij challenge 157.

Dank jullie wel voor de prachtige kaarten die ingestuurd zijn! Super leuk allemaal!

De nieuwe challenge 157 is bedacht door Wybrich: Een zomerse vakantie kaart! Beslist geen Gefeliciteerd of Beterschap teksten!! Het zomerse vakantie gevoel moet duidelijk aanwezig zijn!
Let op geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk. Denk erom dat de tekst van MDesign moet zijn als je alleen stansen gebruikt (of geen tekst)
Veel succes en we zijn heel erg benieuwd naar jullie creaties!

Je kunt aan deze challenge meedoen tot 10 augustus 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de inlinkz button. (niet je hele blog linken)

Het team wenst jullie allemaal een fijne vakantie! 
Wij gaan er ook even tussenuit en zijn weer terug op 10 augustus!

De winnaar van de 1e prijs (challenge 156): 22 Lieve
De winnaar van de 2e prijs (challenge 156): 24 Wilma

Graag even een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen.



Als gastdesigner is uitgekozen: 39 Ineke van Meurs
Graag contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden.

De 1e prijs die je kunt winnen:

De 2e prijs (bij 25 deelnemers) die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 157

Gastdesigner:
Nela

Designteam
Wybrich


Boukje

Jolanda

Jen

Ellie

Yvonne

Marleen

Mieke

Anita

Thea

13 opmerkingen:

  1. schitterende zomerse kaartjes, leuke inspiratie!
    Na mijn vakantie ga ik zeker aan de slag voor deze toffe challenge!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden weer dames en allemaal een fijne vakantie...
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie, ik zie dat ik de 2e prijs heb gewonnen met de challenge. Ik ben er erg blij mee!!
    Lieve en Ineke ook jullie gefeliciteerd met de prijs en het GDT-schap.
    Dames van het design team, jullie hebben leuke voorbeeldkaarten gemaakt voor een weer hele leuke challenge!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ben super blij dat ik de eerste prijs win. Bedankt hiervoor. Gefeliciteerd aan Wilma en Ineke. Wat zijn de voorbeeldkaarten weer prachtig! Ik wens jullie ook een fijne vakantie toe.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave kaartjes weer zeg die met de caravan helemaal super en de strandhuisjes, smelt smelt!!

    en ik ga ook lekker aan de slag voor de challenge,zou helemaal tegek zijn als ik het paard zou winnen nl.

    en dames gefeliciteerd met jullie prijs!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeeld kaarten, laat de zomer maar komen. Dit weekend is een goed begin.
    De prijzen zijn ook weer te gek, vooral de 2e prijs, die droomvanger staat op mijn verlanglijstje ;-)
    Ik ga mijn kaartje erbij zetten!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben jullie een leuke kaarten gemaakt. IK hou ook erg van zomerse kaarten. Doe dus weer graag mee. Ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo allemaal, ik ben hier nieuw. Heb sinds kort een eigen blogje http://lapiep.blogspot.nl/
    Ik ga proberen mee te doen aan deze challenge. Maar pff wat een mooie kaarten zijn er al gemaakt.
    Komen jullie een keer bij mijnkijken. Ik zou zomgraag wat meer volgers krijgen (slik) ik heb er nog maar twee..
    Lieve groetjes, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd winnaars.
    En wat heeft het DT weer mooie voorbeelden gemaakt en dan ook nog zulle mooie prijzen. De droomvanger en stempel heb ik zojuist op mijn verlanglijst gezet en ga mijn best doen een kaart in te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo, ik doe voor de eerste keer mee. Hoop dat alles klopt wat ik heb gedaan. Mooie kaarten zijn er al gemaakt.
    Groetjes, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste teamleden,
    Ik zie dat de link over een kleine drie dagen afloopt. Maar dan is het nog geen 10 augustus.
    Ik ga mijn best nog doen voor deze leuke challenge.
    De voorbeelden zijn prachtig.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen